Uw mobiele abonnementen worden beheert door INKOPER MKB. Aangezien u een abonnement heeft lopen bij KPN, stellen wij u graag op de hoogte van wijzigingen. KPN heeft aangegeven dat het 3G netwerk binnenkort wordt beëindigd. Dit houdt in dat u vanaf 31 maart 2022 niet meer via dit netwerk kunt bellen/internetten.
Toestellen waar het nog kan, worden automatisch teruggezet naar het 2G netwerk. Indien dit gebeurt betekent dit een kwaliteitsverlies wat betreft het geluid van de gesprekken. Daarnaast zal de internetsnelheid dalen.
Indien uw telefoontoestel het 4G netwerk ondersteunt, kunt u de instellingen zelf op uw toestel aanpassen. Onderstaand vindt u een toelichting inzake het aanpassen van uw toestel. Maakt uw toestel al gebruik van het 4G of 5G netwerk dan verandert er voor u niets, u hoeft dan geen actie te ondernemen.
Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit.
Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit.
Simkaarten die ouder zijn dan 10 jaar werken niet met het 4G netwerk. Daarnaast voldoen deze simkaarten niet aan de veiligheidseisen. U kunt de simkaart laten controleren, neem hiervoor rechtstreeks contact op met onze telecompartner Anjema & Schneiders Auto Elektro BV. Zij helpen u graag verder en zijn op werkdagen telefonisch te bereiken op 0299-630620.
Het fijne aan INKOPER MKB vind ik dat ze niet eenmalig met een goede deal komen, maar zich voor je blijven inzetten. Na een besparing van ruim € 1.545,-op afval, energie en telefonie het eerste jaar, kunnen ze mijn bedrijf nu nog eens € 950,- aan extra besparingen brengen. Dit door het onderhoud aan blusmiddelen en overheaddeuren Over te zetten en mijn vragen mij op te pakken.
Willem Schoon, Schoon Automotive