Uw besparing, onze zorg!

Behaalde resultaten incassodiensten TKB

INKOPER MKB werkt nu ruim een jaar samen met Trust Krediet Beheer B.V. (TKB) om uw onbetaalde facturen betaald te krijgen. Tijd voor een tussentijdse evaluatie van de behaalde resultaten met TKB. Bij het gebruik van een incassodienst beperkt u de tijd welke u steekt in het betaald krijgen van openstaande nota’s. Wat betreft de tijdsreductie weet u zelf wat het aan tijd kost om een onbetaalde nota betaald te krijgen. Wat betreft het slagingspercentage kunnen wij u wel inzichtelijk maken wat INKOPER MKB in samenwerking met TKB heeft bereikt.

Over het afgelopen jaar zijn er vele INKOPER MKB klanten die gebruik hebben gemaakt van de diensten van TKB. Tezamen zijn er 64 opdrachten ter incasso neergelegd, waarvan meer dan de helft is geïncasseerd. Het totale bedrag wat geïncasseerd is bedraagt € 16.226,-. Mede door dit behaalde resultaat en de positieve reacties vanuit onze klanten, zijn wij als INKOPER MKB positief over de dienstverlening van TKB. Door de collectieve afspraken welke INKOPER MKB met TKB heeft gemaakt, wordt er gewerkt middels het ‘No Cure – No Pay’-principe. U heeft niet de lasten, maar wel de lusten. De gemaakte kosten om uw vordering te innen, worden verhaald op de debiteur. Is er een gebrek aan verhaalmogelijkheden dan wordt uw dossier kosteloos gesloten. U krijgt wat u ziet bij TKB, zonder addertjes onder het gras. Er worden door TKB dan ook geen dossier-, abonnements-, boekings- of behandelingskosten in rekening gebracht.

Voor een vrijblijvend gesprek over de incassodiensten klikt u HIER. INKOPER MKB zorgt er voor dat er contact met u wordt opgenomen.

INKOPER MKB heeft ons zeer goed geholpen. Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.

We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen. We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.

Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!